marți, 5 ianuarie 2016

Mă tot întreb

Ma tot intreb : In ce sa cred?  Aseara povesteam cu cativa fluturi si unul din ei mi-a spus ca nu crede in nimic dar crede in El....
In ce sa cred? In ce sa cred? Uneori as vrea sa cred in ingeri, alteori am impresia ca am credinta in umanitate dar nu dureaza mult pana ca aceasta credinta sa se clatine. Cred in mine? Care mine?
Imi placea sa ies dimineata din casa si sa fac cu ochiul la cer dar am incetat sa fac asta pentru ca de atatea ori ma impiedicau norii sa primesc vreun raspuns....
Cred in placerea pe care o trezesc in mine ''bucatele'' dar asta nu dureaza mult...uneori inchid ochii ca sa prelungesc senzatia.
Cred in uniunea a doi oameni care se iubesc dar fuziunea perfecta nu se atinge oricand/oriunde, nu pot sa retraiesc acea senzatie in timp ce imi incalzesc ciorba...
Cred in zambetele transparente ale oamenilor si imbratisarile lor si apoi ma intreb cum m-as simti in ''poala Universului''.
Astazi, revenind acasa mi-am zis DA ! Cred in mine, cred ca pot sa fac orice dar nu stiu ce sa fac pentru ca acum e bine asa...
Si totusi! !!!
                    Mi-e atat de dor de stele, de ele....si de iele...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu