joi, 3 aprilie 2014

Inspiratie!!!

M-am impiedicat brusc de o scama pe una din curbele ametitoare ale creatiei.Am privit naucita cum croseta propriei mele existente s-a lovit de pamant iar zgomotul ei m-a impins involuntar catre subteranele constiintei mele …ca mai apoi sa percep intr-un mod fantastic explozia de culori si idei expuse atat de natural pe marginile indiferentei mele grosiere de pana atunci.

Am pasit nesigura pe gresia rece a interiorului meu si am pictat cu privirea peretii palizi si patati de timp cu lumina condensata si praf de smerenie ..
Epica provocare impusa de scama buclucasa mi-a provocat o seama de clipiri precipitate si o inspiratie cat se poate de incurajatoare pentru ca nu am ocolit scamuta!Am ales sa ma asez pe ea si am permis rostogolirea ei catre vaile realitatii pictate cu propria-mi lumina.


.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu