luni, 31 martie 2014

Franturi

Sclipiri,sfaturi,franturi de vise,de idei,de dorinte pasive si inspiratie spasmica....Asa a inceput framantarea,ameteala adusa de o supa groasa cu impresii si scene presarate dezordonat.



M-am asezat in fotoliul moale si am inchis ochii...ii povesteam cat de mult imi place sa scriu,sa ma las purtata in neconventional si sa ma satur cu 3 randuri dumnezeiesti de Logos si exaltare limitata inerenta mie si semenilor mei.Ma asculta fascinat,convins fiind ca un blog m-ar scapa de anonimatul actului de creatie macar la un nivel constient mie care sa-mi satisfaca nevoile primare de exprimare si multumire.Revenea atunci o alta voce in capul meu,era ea!Prima intalnire cu lumea paralela pe care visam sa patrund inca de cand imi puneam primele intrebari in legatura cu ''existenta'' mea aici.Mi-am tot repetat : ''Imi place sa fac asta,imi place sa scriu!Imi place sa alerg pe varfuri ca si cum toata gratia Aphroditei ar fi intruchipata in mine,imi place sa zambesc fara intentii,sa imbratisez,sa inot intr-un ocean de iubire si admiratie si vreau sa exprim entuziasmul meu pentru toate aceste experiente...''Ar conta daca o alta energie dintr-un univers ametitor de  perceptii ar aseza cuvinte si le-ar lasa sa zboare fara vreun soi de asteptare????

Pentru ca eu,pentru ca tu...noi...ne impingem cana calda de ceai indulcit cu impresii in fiacare clipa iar toropeala divina a acestui act tresalta idei si senzatii familiare de pura constienta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu