luni, 10 octombrie 2016

Oferta zilei: Dragoste la doar 99 de zile!

   Astăzi îmi exprim vădit părerile cu privire la Suflete pereche, siameze, gemene, complementare, părți luminoase, întunecate și alte asemenea metafore care scot dracii din mine.
De unde până unde suflete pereche? Îmi pare că trăim vremuri în care romantismul curge și prin cele mai mici crăpături ale vasului de wc, aud zi de zi în jurul meu despre relații de durată iar reacția mea e: Wow! Cum reușiți să nu vă dați cu fundul de pământ?
   De unde surprinderea mea? Pai eu mă ''îndrăgosteam'' aproximativ de 2 ori pe an, că deh, ce alt vițiu pentru suflețelul meu boem? De când cu revelația faptului că oricât de des m-aș îndrăgosti e nevoie de doi ca sa țin vie flama...mi-au cam căzut din pene, mai ales pentru că mereu m-am așteptat să apară acest minunat făt care să mă scoată din minți iar eu sa îl duc pe culmile extazului doar clipind sau respirând, cum altfel?
   La primul picior în gardul alb al fericirii noastre, era gata, individul nu mă merită (nu că m-aș fi înșelat prea des)....pffffiu, dezamăgire mare! X și Y mă consolau mereu: ''lasă dragă, ești tânără, acum experimentezi!'' Ok, tot experimentează fătuca dar cu ceva rămâne în căpșor?
Tind să cred că simți când e de stat cu capul în mâini și contemplat suflete și că nouă, tinerilor din ziua de azi, ne sunt induse prea multe credințe superficiale și ireale în ceea ce privește relaționarea de acest gen, ne aruncăm de prea multe ori în trenuri care duc în aceeași stație pentru că nu o luăm la pas, nu ne mai bucurăm de călătorie cu răbdare, nu avem timp de pierdut așa, oricum, cu oricine...
   Astăzi nu mai cred în romantismul de tip suflete pereche pentru că suntem mult prea complecsi iar zâna ta poate fi  tipa din spate la coada din Lidl sau blonda cu care ai petrecut 10 minute în autobuz și mirosea într-un mare fel azi dimineață.  Multe, prea multe suflete pereche, atât de multe încât nu îți mai permiți să stai și să îi asculți iubitei amintirile din copilărie sau grijile legate de comportamentul tău ''rece''. O viață ai și tu/ și ce e al tău e pus deoparte fiindcă s-au făcut partajările de când cu Big-Bangu', nu te-a lăsat nimeni pe dinafară că All you need is love, arde-o cât e cald și alte asemenea...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu